EDC forlænger sin aftale om Torvet i Ringkøbing-Skjern Kulturcenter

Den smukke forvandling af torvet midt i centeret har givet genlyd – og EDC Skjern-Tarm er glade for det flotte lokale.

Så glade, at aftalen EDC-Torvet allerede er forlænget. Den gælder nu også for 2025 ud.

”Vi har været utrolig glade for samarbejdet med Kulturcentret omkring vores EDC-Torv. Her er der altid højt til loftet, og intet er umuligt, hvilket er utroligt vigtigt, når der skal tænkes nye og alternative tanker,” siger Johnny Sørensen, indehaver af EDC Skjern-Tarm.

EDC-Torvet er centralt placeret i hjertet af Ringkøbing-Skjern Kulturcenter, og derfor vakte det også opsyn, da man forvandlede området fra gråt og kedeligt hal-cafeteria til lyst og lækkert mødested. Tilmed fint suppleret med et lege- og aktivitetshjørne, der også er flittigt brugt af centerets gæster.

”Jeg møder stadig mange mennesker, både vores egne kunder og gæster i kulturcentret, der roser forandringen af lokalet og ikke mindst den mulighed, det giver for vores kunder. De får vist deres bolig frem for cirka 7.000 gæster om ugen,” siger Johnny Sørensen om reaktionerne på EDC-Torvet.

”Så vi forlænger aftalen, fordi vi kan se en stor fordel i at være placeret i hjertet af kulturcenteret også i længere tid fremover,” tilføjer han.

Engagement og værdifuld markedsføring

I Kulturcenteret er direktør Morten Lerke glad for, at EDC Skjern-Tarm forlængere aftalen i god tid. Den er et resultat af, at den strategi, man i centeret har valgt i forhold til at give sponsorer og samarbejdspartnere indflydelse på, hvordan lokalerne skal indrettes og se ud, virker.

”Vi nyder samarbejdet med EDC, og det er en glæde hver dag at se, hvordan EDC-Torvet bliver brugt. Derfor er det også en stor tilfredsstillelse, at vi allerede nu forlænger samarbejdet, og i fællesskab med EDC udvikler endnu mere på torvet,” siger Morten Lerke, direktør for Ringkøbing-Skjern Kulturcenter.

I samme åndedrag roser han EDC Skjern-Tarm for den måde, virksomheden har grebet deres sponsorat i Ringkøbing-Skjern Kulturcenter an.

”EDC har virkelig formået at aktivere deres sponsorat. Det de har lavet ude hos os er ikke bare et sponsorat – det er engagement og værdifuld markedsføring. Og nu kan vi tage samarbejdet til et nyt niveau. Det glæder jeg mig til,” siger Morten Lerke.